پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118425
با اتحاد شيعه و سني رژيم صهيونيستي به زودي محو مي‌شود
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 2923

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از روابط عمومي سپاه، سردار سرلشکر محمد علي جعفري فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در حاشيه جلسه قرارگاه حضرت نبي اکرم(ص) پيرامون حوادث غزه و ايستادگي مقاومت اسلامي فلسطين در برابر حملات وحشيانه رژيم صهيونيستي اظهار داشت: نبرد غزه نشان داد قدرت مقاومت پايان ناپذير و دروني شده و همچنان در حال توسعه است؛ پرتاب پرحجم موشک ها، ناکام سازي عمليات زميني دشمن و افزايش آستانه تحمل فلسطيني‌ها؛ اين تصاعد قدرت را تاييد مي کند.

جعفري با بيان اينکه تا به امروز هر نمايش قدرتي در فلسطين که موجب ظهور و بروز شکست صهيونيستها شده است، ريشه در حمايت هاي انقلاب اسلامي دارد، تصريح کرد: ما آمادگي داريم در ابعاد مختلف از مقاومت فلسطين حمايت کنيم.

وي افزود: ما براي دفاع از مسلمانان، شيعه و سني نمي شناسيم و ميدان وفاداري و فداکاري ما همه جهان اسلام و مظلومين عالم است.

فرمانده کل سپاه حوادث و فجايع غزه و عراق را محصول همزمان سياست هاي آمريکا و صهيونيست ها دانست و تاکيد کرد: سرانجام رژيم صهيونيستي در اثر اتحاد شيعه و سني به زودي فرو خواهد پاشيد و ما براي آن روز آماده‌ايم.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html